Nov 25, 2008

Di Sebalik Kemenangan dan Kebenaran

Terdetik hati hari ini ana ingin menulis berkenaan dengan Barack Obama, namun mungkin banyak andaian atau persepsi diluar sana terhadap bakal Presiden Amerika Syarikat itu. Kemenangan Obama telah menguraikan kesangsian ana selama ini akan Presiden Amerika adalah mesti orang yang berkulit putih. Walau bagaimanapun ana yakin sesiapa yang menjadi Presiden Amerika Syarikat perlulah pro-yahudi atau sememangnya yahudi.  

Obama yang akan mengambil alih kerusi White House daripada Presiden George W. Bush pada 20 Januari 2009 nanti telah mula mengatur gerak dengan menamakan individu-individu yang akan membantunya dalam pemerintahannya kelak. Esok ( berdasarkan hari artikel ini ditulis) Obama dijangka mengumumkan pelantikan anggota pasukan ekonomi dalam satu sidang media. Obama mengambil tugas sebagai Presiden dalam keadaan krisis ekonomi yang meruncing dan krisis ekonomi AS bertambah meruncing dalam tempoh 20 hari sejak kemenangannya. Dengan mengumumkan pasukan ekonominya itu, Obama menunjukkan beliau sememangnya memberi keutamaan kepada usaha menangani krisis ekonomi terburuk sejak kemelesetan besar tahun 1930-an di AS.
Baiklah sebenarnya ana ingin berkongsi dengan semua berkenaan satu artikel yang ana ambik dari satu blog, berkaitan dengan propaganda akan kemenangan Obama dan siapakah sebenarnya Obama. Ana tidak tahu sejauh mana kebenaran tulisan ini. Namun semoga kita dapat menilai dengan bijak berserta dengan keimanan dan tanpa terlahu gopoh dalam menghakimi sesuatu itu benar atau tidak. Di sini ana sediakan secara ringkas biodata Obama yang mungkin ada sesiapa yang belum mengenalinya.

"Barack Obama was born in Hawaii on August 4th, 1961. His father, Barack Obama Sr., was born and raised in a small village in Kenya, where he grew up herding goats with his own father, who was a domestic servant to the British. Barack's mother, Ann Dunham, grew up in small-town Kansas. Her father worked on oil rigs during the Depression, and then signed up for World War II after Pearl Harbor, where he marched across Europe in Patton's army. Her mother went to work on a bomber assembly line, and after the war, they studied on the G.I. Bill, bought a house through the Federal Housing Program, and moved west to Hawaii. It was there, at the University of Hawaii, where Barack's parents met. His mother was a student there, and his father had won a scholarship that allowed him to leave Kenya and pursue his dreams in America. Barack's father eventually returned to Kenya, and Barack grew up with his mother in Hawaii, and for a few years in Indonesia. Later, he moved to New York, where he graduated from Columbia University in 1983."

Antara isi tulisan itu adalah :
  1. Bertrillion dollar wang daripada beberapa syarikat Yahudi yg telah "di istiharkan bangkrap" oleh kaum Yahudi seperti Lehman Bro, Merilynch, AIG, Rothschild di Eropah, Australia dan lain-lain telah dipindahkan ke Afrika untuk digunakan oleh kaum Yahudi bagi membeli tanah-tanah terutamanya di Afrika Barat, Tengah dan Selatan. Inilah projek Star Wars yang sebenar iaitu projek terbaru kaum Yahudi setelah berjaya menawan benua Amerika Syarikat dan menukarnya kepada sebuah negara Yahudi pada abad yang lepas dan New York sebagai Jerusalem Baru. Bukan Israel sebuah negara Yahudi sepertig di war-warkan tapi Amerikalah sebenarnya The David State atau Negara Musa atau Judea State yang diimpikan oleh orang Yahudi di mana semua bangsa Yahudi bebas dan selamat dari penindasan bangsa eropah atau orang Islam.
  2. Sekarang projek terbaru Yahudi atau projek "Star Wars" ialah projek bagi menawan bumi Afrika pula sebab mereka cukup takut dengan perkembangan Islam yang cukup pesat di Afrika hasil dari dakwah pertubuhan-pertubuhan Islam dari seluruh dunia terutamanya dari Iran. Dilaporkan 40% daripada penduduk kulit hitam benua Afrika sudah memeluk Islam dan kaum Yahudi mesti menawan benua itu seberapa segera sebelum Afrika menjadi sebuah benua Islam akhir abad ke-21 ini.
  3. Dilaporkan kaum Yahudi telah membeli berjuta-juta hektar tanah-tanah di Afrika Barat, Tengah dan Selatan dengan menjadikannya lading-ladang di mana kaum kulit hitam telah menjadi buruh mereka satu bentuk perhambaan bentuk baru di bumi sendiri. Sebab itu kalau kita tengok filem National Geograpic apa yg kita nampak dari filem-filem tersebut? Hanya kisah binatang seperti harimau, gajah, singa dan tanah-tanah kosong. Kenapa filem National Geographic hanya menggambarkan Afrika sebuah benua kosong padahal yang sebenarnya Afrika didiami manusia. Ini kerana Yahudi hendak mengaburi mata dunia yang kononnya benua Afrika kosong tiada penduduk dan dalam senyap-senyap Yahudi membeli tanah-tanah di situ untuk menghalang Islam berkembang di sana. Bukan itu sahaja kaum Yahudi dari seluruh dunia yang berjumlah tidak kurang dari 150-300 juta orang akan dipindahkan ke Afrika melalui projek yang dinamakan "Star Wars" di Afrika.
  4. Taburan kaum Yahudi sangat banyak diseluruh dunia dengan di Indonesia (10 juta orang), India (50 juta orang), Amerika (100 juta orang), Eropah (5 juta orang) dan lain-lain akan dipindahkan ke Afrika terutamanya Yahudi dari Asia.
  5. Bukan itu saja kaum Yahudi juga giat melakukan penghapusan etnik kulit hitam di Afrika dengan melaga-lagakan dan mengadu-dombakan suku kaum di sana. Contohnya perang kaum antara Tutsi dan Hutu di mana kaum Yahudi memberikan kedua-dua kaum ini senjata api dengan menukarnya dengan intan berlian dan emas daripada kaum kulit hitam. Berjuta-juta kaum kulit hitam mati dalam perang kaum ini. Begitu jugak kaum Yahudi sedang mencipta perang etnik baru di Afrika untuk menghapuskan penduduk-penduduk Afrika supaya tanah di Afrika kosong untuk dibeli oleh kaum Yahudi.
  6. Kaum Yahudi sangat berdendam dengan kaum kristian kulit putih Eropah yg telah menindas dan membunuh mereka selama beribu-ributahun contohnya membuang pemuda-pemuda Yahudi ke dalam kandang singa di Rom dulu. Jadi kaum Yahudi telah membuat bom Nuklear di Damona, Padang Pasir Negev, Israel. Mordechai Vanunu, juruteknik pusat Nuklear itu sangat terkejut apabila melihat nuklear warhead Israel menghala ke Eropah dan Russia bukannya ke negara-negara Islam. Rupa-rupanya kaum Yahudi hendak membalas dendam kepada kaum Eropah yang menindas dan menghalau mereka dari Eropah beribu-ribu tahun lamanya. Apabila Israel menembak nuklearnya ke Eropah, Eropah akan membalas balik ke Israel dan negara-negara Islam tetapi pada masa itu semua kaum Yahudi sudah berpindah ke benua baru mereka iaitu Afrika. Kaum Yahudi akan menjadi Raja Dunia sekiranya kerana mereka telah menawan dua Benua iaitu Amerika dan Afrika dengan menguasai laluan laut, ekonomi dan hasil-hasil galian di sana. Beribu-ribu Yahudi Falasha kulit hitam telah dihantar ke Israel untuk berkursus dan akan dihantar balik ke Afrika untuk melakukan sabotaj di sana.
  7. Dan kerja mereka untuk menawan dan membeli tanah-tanah di Afrika akan menjadi lebih mudah apabila Obama seorang kulit hitam menjadi presiden Amerika yang baru.8.Kaum Yahudi berjaya menipu dunia dengan mitos Holocaust kononnya berjuta-juta kaum Yahudi dibunuh oleh Nazi tapi sebenarnya perang dunia I dan II dan Holocaust dicipta untuk menutup konspirasi Yahudi yang menyeludupkan hampir 20 juta orang Yahudi Eropah dan Russia ke Amerika Syarikat dan Israel supaya mereka dapat menguasai pentadbiran dan bidang-bidang strategik di Amerika seperti ekonomi, tentera, perisikan, politik, sosial dan lain-lain dengan itu melalui Amerika kaum Yahudi dapat menguasai dunia. Untuk mencipta perang dunia I dan II maka kaum Yahudi Merah di New York telah mencipta ideologi komunis, fasis dan demokrasi melalui yahudi-yahudi Karl Marx, Lenin, Stalin, Engels, Hitler, Churchills untuk melaga-lagakan Britain, Jerman dan Russia yang menyebabkan 100 juta kulit putih mati.
Begitulah bunyinya artikel yang ana ambik dari blog ni
(http://baijurie.blogspot.com/2008/11/siapakah-obama.html )
Kalau sesiapa diluar sana yang ada pendapat lain, boleh kita berkongsi bersama…..

Categories:

0 comments: